2015. január 12., hétfő

Megint romatika...

Julie Klassen könyvet olvastam legutóbb - A házitanító lánya. Csak úgy találomra választottam ki épp ezt a könyvet és nem is csalódtam benne. Nagy kedvencem, Jane Eyre ötlött az eszembe, a könyv témája és stílusa kapcsán. Szeretem, mikor régi angol korok és vidékek világába csöppenek. Most meg különösen, hogy fiam is ezen a vidéken él jelenleg. Cornwall félsziget igen izgalmas helyszín, vad, sziklás tengerpartja megragadja a fantáziát...

Az írónőről nem hallottam mostanáig.  Eddig megjelent könyvei:
- Néma nevelőnő (2010)
- Lány a kapusházban (2011)
- Álruhás szerelem (2012)
Ezzel a könyvével a Christy Awardot is elnyerte, történelmi romantikus regény kategóriájában. Ahogy nyomozgattam ez a keresztény világnézetet terjesztő könyvek elismerését jelenti.
Honlapjuk >>>>>itt található

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése